Jäsenkirje 2.2020

JÄSENKIRJE 2.2020                                                                              5.3.2020

KOKOUSKUTSU KIURUVESI-SEURAN VUOSIKOKOUKSEEN TIISTAINA 24.3.2020 KLO 17.30–19.30

Paikka: Helsingin kaupungin Kampin palvelukeskuksessa, käyntiosoite Salomonkatu 21 B, kokoustila Mode,

Asialista

1. Valitaan kokouksen puheenjohtaja ja sihteeri sekä kaksi pöytäkirjantarkastajaa
  2. Todetaan kokouksen osanottajat, laillisuus ja päätösvaltaisuus
  3. Käsitellään edellisen vuoden (2019) toimintakertomus, tilit sekä toiminnantarkastajan lausunto
  4. Päätetään edellisen vuoden(2019) tilinpäätöksen vahvistamisesta sekä vastuuvapauden myöntämisestä tilivelvollisille
  5. Hyväksytään seuraavan vuoden (2020) toimintasuunnitelma
  6. Määrätään seuraavan vuoden (2020) jäsenmaksu ja ainaisjäsenmaksun suuruus. Hallitus esittää, että jäsenmaksut pidetään entisinä (15€/vuosi ja 150€ ainaisjäsen)
  7. Hyväksytään seuraavan vuoden (2020) talousarvio
  8. Valitaan hallituksen jäsenet erovuoroisten tilalle, varsinaiset ja varajäsenet kahdeksi vuodeksi.
  9. Valitaan toiminnantarkastaja ja varatoiminnantarkastaja tarkastamaan seuraavan vuoden (2020) tilejä ja hallintoa.
  10. Käsitellään muut mahdolliset asiat, joista hallitukselle on tehty esitys vähintään 14 päivää ennen kokousta tai ne asiat, jotka hallitus haluaa vuosikokouksessa esittää.

Jos sinulla on oma ehdokas hallituksen jäseneksi, voit tuoda ehdokkaasi etukäteen esim. hallituksen puheenjohtajalle tai hallituksen jäsenille. Tule vaikuttamaan ja tuomaan omia ajatuksiasi seuran toiminnan kehittämiseen. Tervetuloa vuosikokoukseen!

Hallitus

Ilmoittautumiset vuosikokoukseen Anna Leväsalmelle puh. 040 724 81 37 tai sähköpostilla anna.levasalmi@valmet.com viikkoa ennen kokousta.

Muistin virkistämiseksi:

Hallituksen erovuoroiset jäsenet: varsinaiset jäsenet Anna Leväsalmi, Roope Remes, Heli Tikkanen, Uolevi Kärkkäinen ja varajäsen Aulis Vannekoski. Hallituksessa jatkavat Irja Akgez, Erkki Partanen ja varajäsenenä Marita Kononen.

Jäsenmaksu 2020

Vuosijäsenmaksu on 15€ ja ainaisjäsenmaksu 150€. Seuran tilinumero on Danske Bank FI 30 8000 2108 5686 67. Vuosikokous on päättänyt maksuajaksi maaliskuun loppuun mennessä kunakin vuonna. Osallistumalla seuran toimintaan rikastutat omaa ja ystäviesi elämää. Seuralla on myös tapahtumia, joiden kustannuksia seura tukee joko kokonaan tai osaksi. Osallistumalla näihin, saat jäsenmaksusi nopeasti takaisin!

Huom! Jos jäsenmaksun maksaja (pankkitili) on joku muu kuin jäsen, pyydämme pankin viestikenttään lisäämään jäsenen nimen. Näin voimme kohdistaa maksun oikealle henkilölle.