Hyvä Kiuruvesi-seuran jäsen!

Takanamme on hyvin mielenkiintoinen vuosi. Seuran historiassa merkittävä ponnistelu, Kiuruveden järvikirja saatiin onnistuneesti maaliin ja julkistettiin Kiuruvedellä 27.11.2023 luovuttamalla ensi kappale Kiuruveden kaupungille sen juhliessa viime vuonna 150 vuotista itsenäisyyttään. Järvikirjan kirjoittajat Sirkka Paikkala, Jarmo Paikkala ja Matti Tikkanen ovat saaneet aiheellisesti kiitos monelta taholta. Nöyrä kiitos kirjoittajille ja tietenkin myös kirjan ostajille! Järvikirjan hyvä myynti on yllättänyt positiivisesti. Ensimmäinen painos alkaa olla myyty loppuun ja uudesta painoksesta päättäminen on pian ajankohtaista.

Hyvä seuranjäsen! Olet ehkä jo hankkinut Järvikirjan? Sinulla on varmaankin sukulaisia tai ystäviä, jotka saattaisivat olla kiinnostuneita kirjasta. Vuoden mittaan on syntymä- tai nimipäiviä tai muita arvokkaita tilaisuuksia, joihin Järvikirja sopisi lahjaksi?

Vuosikokous

Tämä vuoden vuosikokous on torstaina 28.3,2024 klo 18.00 Urpiaisentie 14, Vantaan Korsossa Lumomonitoimikeskuksessa. Kokouksessa käsitellään seuran sääntöjen mukaiset asiat. Varsinainen kokouskutsu tulee maaliskuun alussa.

Vierailu eduskunnassa 16.5. 2024

Meillä on tapana vierailla eduskunnassa kerran neljässä vuodessa tapaamassa kiuruvetistä kansanedustajaa. Nythän istuva kansanedustaja on Markku Siponen, monille varmaan tuttu mies. Jos menemme tarpeeksi ajoissa, voimme seurata myös kyselytuntia 16–17. Vierailulle ovat tervetulleita myös jäsenten ystävät. Lähetämme kutsun myös Ylä-Savoseuran jäsenille.

Laita molemmat ajat kalenteriisi. Palataan maaliskuun jäsenkirjeessä tähänkin. Eduskuntaan mennessä pitää nimilista tehdä hyvissä ajoin!

Heinäkuun tapahtumat Kiuruvedellä

Heinäkuussa on Kiuruvedellä oikein super- kaksiviikkonen! Aloitetaan Pohjoismaisella Karavaani kokoontumisella, välissä kuorotapahtuma Saa laulaa ja lopuksi Iskelmäviikko. Iskelmäviikon esiintyjät on julkistettu viime viikolla.

Jäsenmaksu 2024

Jäsenmaksut ovat pysyneet entisinä. Vuosimaksu on 15 € ja ainaisjäsenmaksu 150 €. Sääntöjen mukaan jäsenmaksu maksetaan maaliskuun loppuun mennessä. Liitteenä on jäsenmaksulasku, joka ei tietenkään koske ainais- tai kunniajäseniä.

Uutena asiana jäsenmaksua maksettaessa toivomme käytettävän viitenumero 1232. Käyttämällä viitenumeroa, säästämme pankin kuluissa.

Liite jäsenmaksulasku