Hei Kiuruvesi-seuran jäsenet ja muut ystävämme!

Tule tutustumaan Tuusulan Rantatien taiteilijayhteisöön. Seura järjestää opastetun retken lauantaina 24. toukokuuta keväisen Tuusulanjärven rantamille.

Retken ohjelma:

Klo 10.00 retkibussi lähtee Helsingistä Mikonkadun (19) tilausbussipysäkiltä Rautatientorin laidalta. Tarpeen mukaan bussi ajaa Keravan rautatieaseman kautta, jossa noin 10.30. Ajamme Tuusulaan Krapihoville, jossa oppaamme innokkaina odottelee meitä.

Tutustumiskohteina ovat Lottamuseo, Halosen taiteilijakoti Halosenniemi ja säveltäjämestari Jean Sibeliuksen ja Aino Sibeliuksen kotimuseo Ainola ja sen kaunis puutarha.

Oppaamme auttaa meitä pääsemään Rantatien kulta-ajan kulttuuritunnelmaan.

Kiuruvesi-seura tarjoaa osallistujille keittolounaan Lottamuseossa ja pullakahvit Ainolassa.

Bussi lähtee paluumatkalle noin klo 16.45.

Retken hinta osallistujille on 75,00 euroa.

Ilmoittautumiset 12.5.2014 mennessä Anna Leväsalmelle puhelin 040 724 81 37. Samalla maksa osallistumismaksu seuran tilille                          FI 30 8000 2108 5686 67. Ilmoita, tuletko mukaan Helsingistä, Keravan asemalta vai Krapilta.

Tervetuloa leppoisalle kulttuuriretkelle hyvässä seurassa.

Kiuruvesi-seuran hallitus