Jäsenkirje 4.2023

10.5.2023

Kiuruvesi-seuran vuosikokous

Vuosikokous pidettiin Monitoimikeskus Lumossa Vantaan Korsossa 28.3.2023. Puheenjohtajana toimi Jukka Saastamoinen ja sihteerinä Uolevi Kärkkäinen. Kokouksessa käsiteltiin edellisen vuoden toimintakertomus, tilinpäätösasiankirjat sekä toiminnantarkastajan lausunto. Tilinpäätös vahvistetiin ja tilivelvollisille myönnettiin vastuuvapaus. Hyväksyttiin vuoden 2023 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Jäsenmaksuksi vuodelle 2023 määrätiin 15e vuosi- ja 150€ ainaisjäsenille. Hallitukseen valittiin entiset jäsenet: Irja Akgez, Marita Kononen, Uolevi Kärkkäinen, Anna Leväsalmi, Erkki Partanen, Heli Tikkanen ja varajäsenet Kaarina Auvinen ja Aulis Vannekoski. Toiminnantarkastajaksi valittiin Jarmo Paikkala ja varalle Jukka Saastamoinen. Seuran puheenjohtajana jatkaa seuraavat kaksi vuotta Uolevi Kärkkäinen.

Vuosikokouksessa hyväksytty vuoden 2023 toimintasuunnitelma.

• Vuosikokous 28.3.2023
  • Lounasristeily Helsingin edustalla kesäkuussa
  • Iskelmäviikonavajaiset keskiviikkona 12.7.2023 (ilmainen sisäänpääsy). Juuret-mitalia ei tänä vuonna jaeta.
  • Maalaiskaupungin Teatteri torstaina 13.7. klo 13. ”Onnellinen maa”. Ilmoittautumisohjeet kesäkuun jäsenkirjeessä.
  • Kaupungin lounas ravintola Peltohovissa 14.7. klo 13. (Rukajärvikeskukseen tiloissa). Mukana kaupunginjohtaja Juha-Pekka Rusanen ja kaupungin luottamusjohto. Ilmoittautumisohjeet kesäkuun jäsenkirjeessä.
  • Krapin kesäteatteri, Rantatie 2 Tuusula lauantaina 26.8. klo 14.00 ”Täydelliset häät”. Näyttämöllä mm. Seppo Halttunen, Marika Huomolin, Emilia Sinisalo, Eija Vilpas, Anna-Leena Sipilä, Kalle Tahkolahti, Jari Vainionkukka. Ohjaus Anna-Maria Klintrup. Ilmoittuminen Krapille Marita Konoselle puh. 041 451 6155, sähköposti marita.kononen@gmail.com 12.6. mennessä. Maksu 35€ ilmoittautumisen yhteydessä seuran pankkitilille FI2215443000205836. Normaalihinta on 38€. Viitekenttään Krapi.
  • Kiuruveden Järvikirjan julkaisutilaisuus marraskuun alussa Kiuruvedellä.
  • Mykyrokka-tilaisuus Keravalla marraskuussa myöhemmin ilmoitettuna aikana.

Hallituksen kokouksessa 20.4. 2023 seuran varapuheenjohtajaksi valittiin Erkki Partanen ja sihteeriksi Anna Leväsalmi.

Aurinkoista kevättä!